A Soulmate Who Wasn't Meant to Be /Jess Benko

歌曲連結:

https://www.youtube.com/watch?v=L3yvk7Ix0g4

[Verse 1]
I never should have called
'Cause I knew you would leave me

我從來不該打那通電話的,因為我知道你終將離我而去


But I didn't think you could do it so easily

但是我沒想到你會如此輕易地離去


And I never should have held your hand
On that cold rainy night

我也從來不該握住你的手,在那個寒冷的下雨的夜晚


'Cause, further along, it would cause another fight
因為,更遠的將來,它會引發另一場爭執


[Chorus]
Stranger, that's all I see

陌生人阿,那是我看到的全部


When I look into your eyes

當我望向你的雙眼
A soulmate who wasn't meant to be

一個並非註定的靈魂伴侶


Stranger, who knows all my secrets

陌生人阿,知道我所有祕密的陌生人

 

Can pull me apart and break my heart

你讓我分裂和心碎
A soulmate who wasn't meant to be

一個並非註定的靈魂伴侶



[Verse 2]
I never should have kissed
Kissed your hand

我從來不該親吻,親吻你的手


I am under your control
I will never understand

我是如此的依賴你,我從來不會理解


I never should have said
"I love you"

我從來不該說 "我愛你"


You never said it back

你從來沒有回應我


So why do I still care for you?

到底為何我依然在意著你?

 

[Chorus]
Stranger, that's all I see

陌生人阿,那是我看到的全部


When I look into your eyes

當我望向你的雙眼


A soulmate who wasn't meant to be

一個並非註定的靈魂伴侶

 

Stranger, who knows all my secrets

陌生人阿,知道我所有祕密的陌生人

 

Can pull me apart and break my heart

你讓我分裂和心碎
A soulmate who wasn't meant to be

一個並非註定的靈魂伴侶



[Bridge]
Wish I could go back to the day we met and leave you be
Sit and look pretty

希望我能回到相遇那一天,留下那個坐著,看起來依舊完美的你


Never should have called

從來不該打電話的
Never should have held

從來不該緊握的
Never should have kissed

從來不該親吻的
Never should have said

從來不該說的

[Chorus]

 

Stranger, that's all I see

陌生人阿,那是我看到的全部


When I look into your eyes

當我望向你的雙眼


A soulmate who wasn't meant to be

一個並非註定的靈魂伴侶

 

Stranger, who knows all my secrets

陌生人阿,知道我所有祕密的陌生人

 

Can pull me apart and break my heart

你讓我分裂和心碎
A soulmate who wasn't meant to be

一個並非註定的靈魂伴侶

arrow
arrow

    uppermost 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()